Hello my friends! ¡Hola! (ver abajo)
I'm back online, full of energy & great plans for this new year, I'll keep you informed.
To me, the crisis looks like a huge opportunity, if you can read French you may like
The Perfect Storm, from Media Watch, about the Social Media revolution.
It's TIME FOR A CHANGE
I think we are now aware of our new power as cyberactors & citizens of the world so if you have 5 min,
please help me to boost Conectafrica & make it a useful cooperation tool:
- Invite some friends to join us here, on the top right corner: "Amigos-Invita".
-
Join our group on Facebook & invite all your friends.
- Share your ideas! About Conectafrica (I want to make it better, please tell me how), about your NGO, GO or private project, about sustainable growth, about arts, technology, culture, tourism or food... we are looking after any kind of synergy, specially through multiculturalism.
Thanks for your help.
Best regards,
Stef
¡Hola amigos!
Estoy de nuevo en línea, lleno de energía y grandes planes para este año, les mantendré informados.
Para mí, la crisis se presenta como una gran oportunidad, si puedes leer el francés a lo mejor te gustara
La tormenta perfecta, de Media Watch, sobre la revolución en los medios de comunicación.
Es LA HORA DEL CAMBIO
Creo que ahora somos conscientes de nuestro nuevo poder como ciberactores y como ciudadanos del mundo, así que si tienes 5 minutos puedes hacer algo muy eficaz,
ayúdame a impulsar Conectafrica y a convertirlo en un instrumento de cooperación útil:
- Invita tus amigos a unirse con nosotros aquí, en la esquina superior derecha: "Amigos-Invita".
-
Únete a nuestro grupo en Facebook e invita a todos tus amigos.
- Comparte tus ideas! Acerca de Conectafrica (quiero mejorarlo, ayudame), acerca de tu ONG, OG o proyecto privado, acerca de los artes, las tecnologías, la cultura, el turismo o la alimentación... buscamos todo tipo de sinergias, en particular a través de la interculturalidad y la comunicación.
¡Gracias por tu ayuda!
Un abrazo
Stef